خانه > سیاسی > تصویری از جسد عریان خمینی در دستان سربازان گمنامش. سالمرگ خمینی، بر نسل سوخته انقلاب، مبارک و خجسته باد

تصویری از جسد عریان خمینی در دستان سربازان گمنامش. سالمرگ خمینی، بر نسل سوخته انقلاب، مبارک و خجسته باد

سالمرگ به درک واصل شدن امام راحل را به نسل سوخته انقلاب تبریک و شادباش می گویم و در این روز خجسته آرزوی به درک واصل شدن جانشین بر حق ایشان سید علی خامنه ای، قاتل مردم ایران، را هر چه زودتر دارم.

در این راستا جهت یاد آوری آنها که حافظه تاریخی خوبی ندارند تصویری را از تجاوز سربازان گمنام آن امام بت شکن به جسد وی را صرفا جهت تلنگری بر حافظه نداشته تاریخیشان در اینجا منتشر می کنم. باشد که تاریخ و وقایع تلخ تاریخی که همواره طی این ۳۳ سال جمهوری ننگین اسلامی بر ما مردم ایران رفته است چراغی باشد در راه آینده سرزمینمان ایران.

دسته‌ها:سیاسی
  1. دیلان کردستانی
    جون 1, 2012 در 6:53 ب.ظ.

    به به چه پاهای سکسی داره ، این کره خره ! چه حیف اونجا نبودم 1 دستی بهش بکه شه م

  2. بيژن
    جون 1, 2012 در 8:06 ب.ظ.

    كي ميشه كه خامنه اي بميره؟
    حتي تيتر اخبار ج.ا. همش تو مخم رژه ميره: «انا لالله و انا اليه راجعون، آقا به آقا بيوست»
    چه جشني بشه اون روز!!!

  3. saeid
    جون 2, 2012 در 9:10 ق.ظ.

    سگ تو روحش …

  4. sahar
    جون 2, 2012 در 10:06 ق.ظ.

    کی میشه جمهوری اسلامی فاشیست مذهبی سرنگون بشه، اون روز و اون لحظه که سخن از نابودی این رژیم به میان بیاد ، پر شعف ترین لحظه زندگی من خواهد بود.

  5. علی
    جون 2, 2012 در 12:38 ب.ظ.

    سلام و درود خدا بر امام خمینی و یاور عزیزش میر حسین موسوی

    • ye adam
      جون 2, 2012 در 5:31 ب.ظ.

      شما از همان سبزاللهی ها هستید؟

  6. جون 2, 2012 در 2:06 ب.ظ.

    سقط شدن امام خائن را به همه هم میهنان تبریک وتهنیت میگویم البته ساگرد رحلت جان گوز امام زائل

  7. alkaferoon
    جون 2, 2012 در 2:20 ب.ظ.

    alkaferoon :
    اخ که اون روز شیرین هیچ وقت از یادم نمیره ، وقتی افشاری کثافت خبر بدرک واصل شدن ملعون رو با گریه مصنوعی اعلام کرد ، ۱۰ متر پریدم تو هوا از خوش حالی و میخواستم برم تو خیابون هورا بکشم، که بابام پرید در خونه رو قفل کرد !

    • sara
      جون 2, 2012 در 3:49 ب.ظ.

      اون حیاتی بود نه افشاری

  8. روح الله
    جون 2, 2012 در 5:09 ب.ظ.

    من خمینی را دوست دارم
    درود بر خمینی

    • ye adam
      جون 2, 2012 در 5:33 ب.ظ.

      من خدا تعیین می کنم! من توی دهن خدا می زنم! من توی دهن ملت می زنم

  9. شیرآهنکوه
    جون 9, 2012 در 8:53 ق.ظ.

    درودخدابرخمینی کبیر

  10. navab
    سپتامبر 11, 2013 در 6:14 ب.ظ.

    تا زنده ایم رزمنده ایم و دوستدار خمینی
    کوری چشم دشمناش

  11. حمزه امیری
    اکتبر 2, 2014 در 5:03 ب.ظ.

    درود بر خمینی کبیر

  12. amir
    جون 1, 2015 در 8:45 ب.ظ.

    درود برخمینی بزرگ
    ابرمردی که دنیا را تکان داد

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه